Menü
 
Fallout New Vegas
 
Tudástár
 
FAQ
 
Wasteland 2
 
Fallout 2
 
Linkek
 
Érdekeségek

Fallout New Vegas újdonságok, érdekeségek:

 

Két gecko faj lesz mint a második részben: Sima és Tűz Geckok( érdemes lesz messziről lekapni őket mert közelről tűzet okádnak ránk)
Ha rá lősz az ellenfeledre és az életerő kijelzője mellet megjelenik egy vörös pajzs ikon akkor célszerű lesz páncéltörő fegyvere váltanod.
Minden közelharci fegyverhez spéci animációkat kapsz + különlegese képességeket, pl egy golfütő használatakor spéci golfozó animációval kenned szét az ellent.
A brahminok mellé kapunk egy újabb mutáns házi állatot: Big Horners (Nagy szarvúak?), mutáns kosok, és elégé ellenségesek lesznek.
A Bevezető nem olyan hosszú lesz mint a háromban, kikaparnak a sírból - a doki felgyógyít - megkapod a PipBoy-t - beállítod a tulajdonságaidat, képzettségeidet - és irány a psuztaság.
New Vegasban két nagy frakció fog egymásnak esni: az NCR és a Ceasar Legion, bármelyikük oldalára is állsz a másik ellenségként fog kezelni.
Az Acél Testvériségnek nem sok szerep fog jutni, hozzák majd az első két részben megismert formájukat: technológiákat fognak gyűjtögetni, nem fognak szupermutánsokkal, enklávésokkal bajlódni.
Nem lesznek vezethető járművek a New Vegasban.
A gyerekeket továbbra sem lehet majd megölni, de nem lesznek olyan idegesítőek mint a háromban.
A játékban szereplő fegyverek:

Fegyverek és kiegészítőik
Egyes fegyverek sokkal hatékonyabbak lesznek ha nem fejre, hanem lábra lövünk.
A szupermutánsokból is két fajta lesz: Nightkinek az első részből megismert Mester elit, intelligens katonái, és a második részben a Katonai bázisról kijutott 2. generációs szupermutánsok akik gyengébbek és ostobábbak a Nightkineknél.

 

 

Csapatmenedzsment
 
A különféle frakciókkal való szívélyes kapcsolat többek között arra is jó, hogy ne csak egyedül kelljen elvégezni a piszkos munkát. Időnként több társ is szegődhet hozzánk, kiknek egy megfelelő menü segítségével parancsokat is osztogathatunk. Megadhatjuk nekik, hogy közelharcot, vagy távolsági harcot vívjanak, maradjanak közel, vagy tartsák a távolságot, siessenek a segítségünkre. Beállíthatjuk, hogy agresszív, vagy passzív viselkedéssel álljanak a küzdelmekhez, stimpakkal gyógyítsák-e magukat, kövessenek, vagy várakozzanak, netán ha dumálni akarunk velünk, akkor azt is megtehetjük.

Egy pár finomság:


-Hardcore módban a játékosnak muszáj lesz vizet inni, a lőszereknek súlyuk lesz, a Stimpakk-ek nem azonnal fognak felgyógyítani.

-Normál módban olyan lesz a játék menet mint a Fallout 3-ban.

-A játékot egy súlyosan sérült futárként kezdjük, akit egy robot Victor kapar majd elő a sírból ( a Trailerben mi vagyunk elásva a temetőben), és a robot tulajdonosa dr Mitchell fog majd minket felgyógyítani, ami a karaktergenerálásal fog összefonodni. Tőle kapjuk majd meg a PipBoy-unkat is.

-Ha kiszabadítunk majd egy Ghoult a szupermutánsok fogságából, onnantól kezdve hűséges társunk lesz, mint Dogmeat.

-A Gekók visszatérnek.

-A szupermutánsok változatosabbak lesznek, lesznek ostobák, intelligensek, és a Fallout 1-ből ismert Nightkin-ek is visszatérnek. Lesz majd egy női szupermutáns is aki valamiféle főnök lesz.

-Lesz reputációs rendszer ami a karmádon fog alapulni.

-Jobb alkudozással nemcsak alacsony árakat érhetsz el hanem értékesebb felszerelésekhez juthatsz ( végre lesz értelme a Csere képzetségnek)

-A társainkhoz lesz majd egy kis almenü amivel parancsokat oszthatunk majd: Fedezékbe!, Állj!, Támadás!

-Három frakció lesz: NCR New California Republic (Új Kaliforniai Köztársaság), Caesar's Legion (Rabszolga kereskedők), és New Vegas lakossága. A három frakció egymással harcol, tehát bármelyiket válasszuk a másik kettő rühelni fog minket.

-New Vegas szinte érintetlen város lesz, kevésbé lesz romos mint Washington.

-Rengeteg helyre eljuthatunk majd: Hoover gát, McCarran Reptér, Fremont, Primm, New Vegas városa, Black Mountain (ez lesz a szupermutánsok bázisa),és az 51-es körzet.

A többit megtaláljátok itt:
No Mutans Allowed

Írta Hotomi Sg fórum.

 

Némi új infó:

A sztori szerint 3 évvel vagyunk a Fallout 3 után, míg a Fallout 2-től 40 évnyire. A játék ugynaúgy kezdődik technikailag, mint a harmadim epizód, vagyis egy interaktív karaktergenerálással. Bevalottan rámennek a srácok a karakterekre, sokkal emlékezetesebb párbeszédeket, és NPC-ket akarnak összehozni, mint a Fallout 3 csapata.

A játék művészeti vezetője szerint, azért barátságosabb a New Vegas, mint volt a 3, mert ezt a területet nem érte közvetlen sugárzás, inkább csak annak közvetett hátulütőitől szenved. A kék ég, és a napsütés ezzel magyarázható. A világ impresszív, 5 perccel a 'New Game' gobmra való kattintás után, már újdonsült virtuális énünkkel bóklászhatunk a Wasteland kies tájain.

A harc szinte teljesen ugyanaz, mint a Fallout 3 esetében. A VATS teszi rendesen a doglát. Talán annyi különbség van, hogy több speciális mozgulatot hajtatunk végre, ha közelharci fegyvert használunk, mint az előző részben.

Az Obsidian egy új reputációs rendszert épít a játékba, mivel tisztában voltak vele, hogy az előző epizódé közel volt attól, amit tökéletesnek lehet nevezni. Ha átvágunk egy polgárt, az emlékezni fog rá, így később tőle már nem várhatunk segítséget. Ha egy banda tagjával állunk le balhézni, akkor ő segítséget tud kérni a többiektől, és akkor kapnak majd el a semmi közepén, mikor nem is számítasz rá.

Igen, lesznek bandák is, de egyelőre sokat nem tudni róluk. Az biztos, hogy jó lesz, ha kiismerjük magunkat közöttük, felismerjük a jó tulajdonságaikat, amikkel tudunk azonosulni, és természetesen a rosszakat. Az biztos, hogy mindenkit nem gyűlölhetünk, mert akkor hamar utolér a végzetünk...

A világra is kihatással leszünk. A készítők szeretnék azt elérni, hogy a játék vége fele az érezzük, hogy megváltoztattuk a vidéket, az embereket. Természetesen a lélegző világ adott, de ez nem csak a szabad bóklászásban, és a többféle befejezésen fog megnyilvánulni, hanem abban, hogy a saját sztorinkat írhatjuk meg a játékon belül.

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Számláló
Indulás: 2009-04-24
 
Idő
 
Üzenőfal
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal