Fallout 2 Restoration Project
Ez már a 2 verziós kiadás és annak patch-ei.
Az újabb verzió innen letölthető: https://github.com/BGforgeNet/Fallout2_Restoration_Project
A legfontosabb része, hogy visszarakja a játékba azokat a területeket, küldetéseket, tárgyakat, melyeket a fejlesztők ilyen vagy olyan okból kiollóztak a játékból.
Nyilván mindannyian tudjátok,hogy annak idején a Fallout 2 eléggé rohamtempóban készült, ez sajnos, túl azon, hogy néhány játékhiba is a programban maradt, azzal járt, hogy néhány ötletet nem tudtak befejezni. Ezekkel a játékban is találkozhatunk, néhány különös, de semmire nem használható tárgy zárt ajtó képében. Ugyanakkor a játékfájlok között kutakodva számos olyan fájlt találunk amik tartalma benne lettek volna a játékban, de befejezetlenség miatt kivágták őket. Lelkes amatőrök éppen ezen felbuzdulva készítették el ezen mod-ot, melynek épp az volt a célja, hogy a félbemaradt küldetéseket befejezzék.
A játék installálásakor kiválaszthatod, hogy mely modokat akarod pluszba felrakni (ezek között van olyan ami nyilván nem kell, például a német verzóhoz legyártott gyerekeket visszarakó patch), az NPC armort B-team mindenképp ajánlom, ennek hatására látszódni fog a társakon, hogy milyen páncélt viselnek.
Az új helyszinek:
Den Residental Area: ez végülis Den harmadik területe ami kimaradt az alap játékból.
EPA: ez egy Sierra Army Depothoz hasonló háború előtti létesítmény, rengeteg szintből áll, és elég sok felfedeznivalót találunk itt. Helyileg New Reno-tól nyugatra van, ám a megtalálása nem olyan egyszerű, két módon juthatunk elé ide: vagy felvesszük Myront, és megpróbáljuk kidobni, ekkor vagy Sierrának, vagy ennek elárulja a helyét, hogy ne vágjuk ki a csapatból. A másik mód, hogy addig körözünk New Reno körül, amíg nem találkozunk egy vándorral, aki megmutat két véletlenszerűen kisorsolt helyszínt, ezek között is ott lehet (ez rengeteg munkával jár, nagy mázli kell hozzá),
Abbey: az apátságot Geckotól északra találjuk, jó szándékú szerzetesek laknak itt, van vagy 7 teljesíthető küldetés is, köztük néhány különösen ötletessel. A legfontosabb, hogy van itt egy boltos, akinél meg lehet venni Marcusnak egy erősebb páncélt (úgy fog kinézni, mint a Fo1-ben Military Base főnöke).
Primitive Tribe: Arroyotól délre találjuk, Sulik bátyó törzse lakik itt, rengeteg küldetés várja a kalandra éhes Kiválasztottat errefelé. Igaz, nagy részüket könnyű teljesíteni, alacsony szinten érdemes ide jönni (és persze Sulikkal). Ehhez kapcsolódik másik új helyszín is, a Slaver's tábor, ahol Sulik húga raboskodik, ennek helyét Metzgertől (Rejtekben) tudjuk meg.
Ezen kívül a NCR-i rangerekhez csatlakozva a falon lévő térképet lecsekkolva megjelennek a térképen a Ranger Safe House-ok, ami különösen akkor válik érdekessé, ha a rabszolgavadászok oldalára állunk. A hubologisták számítógépéből megtudhatjuk a Hubologist Stash helyét, valamint eljuthatunk az Enclave Vertibird Landing Pad-ra is, ami új módot nyújt az Oil Ringre való elutazáshoz. Vault Cityben egy küldetés során a Vault falu-ba kell ellátogatnunk, ahol szintén egy érdekes küldetés sor vár a játékosra (tipp: ne feledkezzetek el a Gecko alatti patkánykirályról).
A régi helyszíneken is számos változtatás történt, ezzel már Arroyoban is szembesülhetünk, ugyanis pl.a Próbák Temploma végére bekerült négy oszlop, a faluban pedig lecserélték a sátrakban lévő szőnyegeket!
Ilyen jellegű apró grafikai változtatásból rengeteg van, és kimondottan jót tettek a játéknak, például a Reddingi bányák sokkal jobban néznek ki (enyhe képzavar) dzsuvásan.
Néhol új küldetéseket is kapunk, például Den új városrészében egy árvaházat kell alapítanunk (érdemes ezzel kezdeni, mert a mocsok gyerekek ellopják a cuccaidat, miközben a városban járkálsz).
A végére hagytam az egyik legnagyobb meglepetést, a Shi tengeralattjárót, gondolom nem kell mondanom, melyik helyszínre kell ellátogatni érte.
Egyébként a játék maradt a régi, szerencsére szinte az összes bugot kijavították, ami az eredeti játékban benne maradt, így az autó is eléggé jól használható.
- Számos új véletlen esemény.
|