San Francisco
1. Kung Fu mesterek
San Francisco városa két csoport irányítása alatt áll. Lo Pan képviseli a gonosz oldalt, míg Dragon a közjó érdekében tevékenykedik. A lényeg, hogy mindkettejük a másik elpusztítására törekszik, és ehhez téged szeretne felhasználni bajnokaként. Mindenek előtt bizonyítanod kell rátermettségedet, s barátságos, puszta kézzel, páncél nélkül folytatott küzdelemben le kell győznöd öt-öt emberüket. Ehhez segítséget is kapsz, míg nem bizonyulsz elég ügyesnek, a mesterek maguk tanítanak meg pár érdekes fogásra.
Ha sikerrel jársz, kihívhatod a mesterek egyikét, de ekkor már a vesztes nem hagyhatja el élve a szorítót. Ha a jók oldalára állsz, érdekes helyzetbe kerülsz, harc közben Lo Pan megtalálja az övében felejtett pisztolyát, s ha már így alakult, nem habozik beléd ereszteni pár golyót. Kellemetlen, mivel felszerelésedet tekintve ily módon nem kis hátrányba kerülsz.
2. Brotherhood of Steel
Az Acél Testvérisége, noha nyolcvan évvel ezelőtt még a legfejlettebb katonai hatalomnak számított, mára szinte teljesen elvesztette befolyását. Már csak pár támaszpontjuk maradt fenn, s azok is nagyrészt elhagyatottak. A San Franciscoban posztoló őr szívesen átengedi neked a bázis irányítását, ha megteszed neki azt az ?pró" szívességet, hogy betörsz Navaro katonái közé és elhozod repülő szerkezeteik tervrajzát. Érdemes segíteni neki, mivel ezután igénybe veheted sebészkészüléküket, és a világban elszórtan fellelhető memória kártyák adatát felhasználva javíthatsz pár elsődleges tulajdonságodon.
3. Chip
Szerencsétlen Chip nagy bajban van, előző éjjel kicsit többet ivott a kelleténél, és elkártyázta belső szervei egyikét, melynek hiányában most lassú kínhalál vár rá. Siess Lao Chouhoz, hátha még segíthetsz szegény ördögön, de már nem kaphatod vissza a szervet, mivel ő pár perccel korábban adta el az uralkodó egyik kutatójának. Rohanj a kastélyba, és keresd meg az illetőt, majd közöld vele, hogy a hús, melyből ízletes pecsenyét készül sütni valaha emberhez tartozott. Már a kikerekedett szemek látványa is megéri a fáradozást, de ha időben visszaérsz Chiphez, az életét is megmentheted, miután elkíséred a műtőbe, hol végre minden a helyére kerül.
4. A hajó
Mielőtt szembenézhetnél a végső ellenségeddel, valamiféle szállítóeszközről kell gondoskodnod, mely eljuttat az óceán közepén lévő olajfúró toronyhoz, a készülő offenzíva bázisára. Előbb azonban meg kell győznöd az egyetlen teherhajó kapitányt, hogy belevaló fickó vagy, s segítened kell valamelyik emberén. Badger épp jó paciensnek tűnik, mivel a bolond barátnője megint lemerészkedett a mutáns szörnyektől hemzsegő raktérbe, s a fickó majd megőrül aggodalmában. Ereszkedj le a lépcsőn, és füstöld ki a Wanamingo bányából már ismerős idegeneket, aztán, a veszély megszűntével vezesd ki a libucit a fedélzetre.
Ez után már csak be kell törnöd Navaro bázisára, hogy ellopd a navigációs berendezést aktiváló eszközt, melyet a raktérben kell használnod a lezárt kapu paneljén, a számítógépek egyikébe beszerelned a Vault 13-ból szerzett NavCom modult, s valamilyen úton-módon feltankolni a hajót. Semmiség, ugye?
Ja, és indulás előtt ne felejts el rengeteg lőszert, gyógyszert és pár plasztik robbanóanyagot magadhoz venni, mivel a kocsid kénytelen leszel hátra hagyni, s nem lesz módod a visszajutásra.
5. Az üzemanyag
Mint mondtam, üzemanyagra lesz szükséged a hajó beindításához. Ezt négy módon szerezheted meg: vagy meggyőzöd Badgert, hogy törjön be az uralkodó rendszerébe és nyissa meg a csapokat, vagy te magad teszed meg ezt a kastély számítógépeinek egyikén, esetleg a hubologisták kutatójával készíttetsz edzett erőpáncélt, s ezzel vesztegeted meg a benzinellátásért felelős tudóst, illetve a helytartó kívánságának engedve teljesítesz pár küldetést. Ezek egyike a régebben már említett repülő szerkezetek tervének megszerzése (érdemes előbb a testvériségnek átadni, mivel ők másolattal is megelégednek), a másik, a hubologisták vezetőjének, ASH-9-nek meggyilkolása. Ez után beléphetsz az "uralkodó" színe elé, ki valójában szuper intelligens számítógép, s a kapott kóddal megkezdheted a tankolást.
6. Edzett erőpáncél
A hubologisták bázisára többféleképpen juthatsz le, egyrészt beetetheted az őröket, hogy be kívánsz lépni a rendjükbe (de nem tanácsos így is tenni, mivel nagy átverés az egész), vagy, ha magaddal hoztad NCR-ból a helyi ügynök levelét, azt is átadhatod a "főpapnak". A lényeg, hogy juss el valahogy Crockethez, az ezermesterhez, mivel ő az egyetlen személy, aki továbbfejlesztheti az erőpáncélokat. Ehhez csak egy ilyen ketyerére, 10000 pénzére és egy napra van szüksége, s máris fantasztikus tulajdonságokkal bíró öltözék büszke tulajdonosa lehetsz.
|